Zvýšení zapamatovatelnosti a účinnosti reklamy
Použití obou médií zvyšuje pravděpodobnost, že si lidé budou reklamu pamatovat a povede k vyššímu zapojení a konverzím.
10
Podle statistik 82 % uživatelů internetu ignoruje on-line reklamy. Zároveň 33 % zákazníků, kteří viděli OOH reklamu si aktivně vyhledá firmu/produkt on-line.
Co takhle off-line a on-line propagaci vzájemně efektivně doplňovat?
I když off-line a on-line inzerce fungují v různých oblastech, mohou se využívat koordinovaným a strategickým způsobem. Kombinace obou způsobů používání zajistí i vyšší návratnost investice.
Použití obou médií zvyšuje pravděpodobnost, že si lidé budou reklamu pamatovat a povede k vyššímu zapojení a konverzím.
Offline a online reklama osloví různé skupiny lidí, což zvýší dosah a zohlední různé preference spotřebitelů.
Viditelnost značky na více místech zvyšuje povědomí a důvěryhodnost značky.
Kombinace obou forem reklamy zvýší povědomí o firmě a produktu, což vede k vyšší návštěvnosti webu a zapojení.
Kombinace reklam může povzbudit zákazníky k rychlým reakcím, například přes QR kódy a odkazy na web.
Kombinace off-line a on-line reklamy zvýší angažovanost potenciálních zákazníků, bez ohledu na typ události nebo nabídky.
Kombinace reklamy uspokojí jak širokou, tak specializovanou cílovou skupinu díky schopnosti on-line reklamy cílit přesně.
Data z on-line reklamy mohou pomoci upravit off-line reklamu a naopak, což vede k vyššímu porozumění cílové skupiny.
Konzistentní zprávy off-line a on-line pomáhají budovat jednotnou identitu značky, což posiluje celkový obraz značky.
Kombinace off-line a on-line reklamy může být využita pro opakované oslovování lidí, kteří se setkali s off-line reklamou, což zvyšuje efektivitu reklamní kampaně.