10

důvodů, proč
kombinovat
off-line a on-line
reklamu

Podle statistik 82 % uživatelů internetu ignoruje on-line reklamy. Zároveň 33 % zákazníků, kteří viděli OOH reklamu si aktivně vyhledá firmu/produkt on-line.

Co takhle off-line a on-line propagaci vzájemně efektivně doplňovat?

I když off-line a on-line inzerce fungují v různých oblastech, mohou se využívat koordinovaným a strategickým způsobem. Kombinace obou způsobů používání zajistí i vyšší návratnost investice.

Group-1101
1

Zvýšení zapamatovatelnosti a účinnosti reklamy

Použití obou médií zvyšuje pravděpodobnost, že si lidé budou reklamu pamatovat a povede k vyššímu zapojení a konverzím.

Group-1132
Group-1133
2

Oslovení širšího publika různými kanály

Offline a online reklama osloví různé skupiny lidí, což zvýší dosah a zohlední různé preference spotřebitelů.

3

Zvýšení důvěryhodnosti značky

Viditelnost značky na více místech zvyšuje povědomí a důvěryhodnost značky.

Group-1134
Group-1135
4

Křížová propagace značky a produktu

Kombinace obou forem reklamy zvýší povědomí o firmě a produktu, což vede k vyšší návštěvnosti webu a zapojení.

5

Povzbuzení
k okamžité akci

 

Kombinace reklam může povzbudit zákazníky k rychlým reakcím, například přes QR kódy a odkazy na web.

Group-1136
Group-1137
6

Zesílení zapojení potenciálních zákazníků

Kombinace off-line a on-line reklamy zvýší angažovanost potenciálních zákazníků, bez ohledu na typ události nebo nabídky.

7

Cílení reklamy

Kombinace reklamy uspokojí jak širokou, tak specializovanou cílovou skupinu díky schopnosti on-line reklamy cílit přesně.

Group-1138
Group-1116
8

Vizualizace
a analýza dat

 

Data z on-line reklamy mohou pomoci upravit off-line reklamu a naopak, což vede k vyššímu porozumění cílové skupiny.

9

Konzistence reklamního sdělení

Konzistentní zprávy off-line a on-line pomáhají budovat jednotnou identitu značky, což posiluje celkový obraz značky.

Group-1139
Group-1140
10

Možnosti retargetingu
a remarketingu

Kombinace off-line a on-line reklamy může být využita pro opakované oslovování lidí, kteří se setkali s off-line reklamou, což zvyšuje efektivitu reklamní kampaně.