Název společnosti: Divadlo Na Fidlovačce
Divadlo Na Fidlovačce je soukromá divadelní scéna nacházející se v Nuselském údolí na Praze 4. Na provoz divadla částečně přispívá stát formou dotací a grantů. Tak jako většina divadel, tak i Divadlu na Fidlovačce v důsledku protipandemických opatření klesla výrazně návštěvnost i tržby.
Divadlo Na Fidlovačce je schopno na jedno představení přivítat až 480 diváků. Přestože se toto divadlo řadí mezi menší až střední divadla, nabízí široký repertoár divadelních představení od muzikálů, přes komedie, až po činohry. To vše s kvalitním hereckým obsazením.
Situace
Rok 2020 a pandemie COVIDU-19 přinesla velkou ránu, obzvláště pak kulturnímu sektoru. V důsledku protipandemických opatření divadlu výrazně klesla jeho návštěvnost a v návaznosti na to klesly meziroční tržby téměř o 80 %.
Cíle
- Zvýšit povědomí o divadle u nových segmentů zákazníků
- Zlepšit viditelnost značky Divadlo Na Fidlovačce
- Podpořit vnímání značky v Praze
Aktivity
Délka kampaně
Celá kampaň běží v průběhu roku 2022 a je rozdělena do tří kvartálů. První část probíhala v měsících duben až červen.
Obsah kampaně
Pro reklamní kampaň byly vytvořeny tři grafické vizuály, které nesly jména aktuálních divadelních her. Konkrétně se jedná o divadelní představení Absolvent, Kouř a Proč muži neposlouchají a ženy neumí číst v mapách.
Lokalita kampaně
Kampaň byla především zaměřena na lokalitu hlavního města Praha.
Počet reklamních nosičů
Výše zmiňované reklamní sdělení propagovalo celkem 10 automobilů, různého typu a stáří.
Výsledky kampaně
Výsledky první fáze devítiměsíční kampaně, kterou jsme s Divadlem na Fidlovačce spustili, byly ještě lepší, než jsme předpokládali. Za tři měsíce se nám podařilo dostat na ohromujících 17 676 804 milionů impresí. Díky běžným cestám automobilem.
Hlavní okres: Praha
Počet všech okresů: 36
Nejsilnější cílová skupina: 36 - 45 let
Nejvyšší počet impresí byl dosažen v Praze, čímž byl naplněn cíl kampaně posílit vnímaní v dané lokalitě. Automobily s reklamním sdělením Divadla Na Fidlovačce však nejezdila pouze po hlavním městě. Celkově bylo reklamní sdělení viděno v 36 dalších okresech - viz. REPORTY.
Kampaň se dobře rozložila napříč populací a oslovila všechny věkové kategorie. Nejvíce impresí však bylo zaznamenáno u lidí ve věku od 36-45 let, konkrétně to bylo 3 292 160 impresí.
duben 4 006 774
květen 7 294 953
červen 6 375 077
celkem 17 676 804
Závěr
V divadle je nyní vyprodáno a my se těšíme, že jsme mohli být součástí téhle jízdy! Zároveň jsme trochu smutní, že jsme si nestihli koupit lístky do divadla dříve, protože nyní se tam již těžko dostaneme.
Divadlu přejeme mnoho vyprodaných představení a těšíme se na to, co všechno ještě společně vymyslíme.
Tým Brand Riders